Thursday, December 4, 2008

Puaka Niyang Rapik Merapik~


Puaka Niyang Rapik?



  • Pernah kah kamu sume menonton cite ini?

  • Ye ak menonton cte ini semasa kecutian ku

  • Aku peminat cite seram yg tegar, salu kat wayang ak tgk cte seram terutama cte antu siam..Plg bes wo!

  • Berbalik cte asl..PNR ini pd mulanya tdk menarik perhatian ak utk mentengoknye

  • Namun ak agk terprngaruh dan dibukakkn pntu aty utk mentgknye slps ak melihat kesungguhan pakcikku mentgknye saban mggu tanpa jemu

  • Maka ak pn join skali

  • Ak suke tgk cte ini krn ianya merepek

  • Ak selalu tersengeh2 sendirian spt kerang bakar yg sdp d mkn apabile antu d dlm cte ini muncul

  • Antu2 d dlm cte ini m’punyai rupa yg pelbagai dan menarik aty utk tersengeh sendirian..ahah~

  • Antu2 d dlm cte ini juge suke muncul sesuke aty mereka pd bile2 ms yg mereka suke d mane2 jue~ahah
  • Sebab aku suke tgk cte neh cz ade liyana jasmay
  • Sebab aku tak bp kenan tgk cte neh sbb ade zarina! [tak suke3!!]
  • Walau bagaimanapun cte ini hy sesuai utk dtonton oleh individu yg m'punyai jiwe yg kental mcm AKU
  • Perempuan mengandong dan kanak2 dilarang mentgk cte ini ats keprihatinan kesihatan kamu
  • Akher kate,selamat menonton~

*Kene mtk Tv3 bayo aku neh cz ak tlg promot cte mereka :)

No comments: