Tuesday, February 24, 2009

Kau hutang aku.

Dah lar...
Stop lar mengguris aty aku...
Aku maleh dh nk pk...

Senang jek...
Walaupun aku neh tak sebaik mane pun,tp...
Aku neh percaye kat kuasa Allah..
Allah Maha Adil...
Tunggu jek pembalasannye..

Aku yakin..
Nampak cam berbaur ugutan..
Tp bukan ugutan...
Keyakinan kat Kuasa Allah jek..

Egt!
Dose ngn Allah kite ley mtk ampun
Allah dpt maafkan cz Allah Maha Pengampun...
Tp ..
Dose sesama manusia hanya akn d ampunkan klw manusia yg tertindas e2 memaafkn..
Selagi dye tak maafkan.selagi 2 ade hutang dose lg...

Dah lar...
Ckp lebih2 kang,aku naik darah..
Aku yg bengang..
Kau ape tahu...
Tahu larikan diri n wat mcm tak bersalah lak..

Nampak cam aku pendendam..
Tp sebenanye tak..
Org yang dah kenal aku baru phm perangai aku cmne..
Tak kenal mmg egt aku pendendam..
Tp percayelah..
Aku takkan jd cmni klw takde benda yg serius berlaku...

Doa2 kan lah Allah lembutkan aty aku..
Supaye aku dapat maafkan kaw...
Klw tak...
Jumpe d akhirat lar yer...
Aku tuntut...
Tak penah seumur idop aku marah org cmni taw..
2gu jelar balasan yer...


**'SY' BERTUKAR MENJADI 'AKU' BERMAKNA SGT MRH**

No comments: