Tuesday, March 24, 2009

Mamat saiko! Aku nk cekik kau!

Kamu penah tak jumpe mamat yg saiko gile nk mati sbb tak dpt kamu?


Aku penah..
Masalahnye dh tak dpt dh r...Kn?
Jgn lar nk panjangkan cite n buat cite bukan2 lak kn?
Betowl tak?


Hey hr neh mmg geram towl ah...
Sakit gile aty!
Menusuk ke jiwe raga kalbu aty sume-lah!
Klw waktu aku dgr berita e2 dye ade depan mata aku,mmg kau maty dah aku cekik!
Hey aku marah neh,aku marah sungguh neh!


Tgk,dh tuka ganti diri jd aku dh neh..


Yg kau wat cite bukan2 n buruk pasal aku pahal ha?
Sbb tak dpt aku?
Mcm tuh?
So sbb 2 ko nk reka cita pasal aku-lah?
Watdehel towl!
Klw cite yg ko wat tu betowl takpe..
Neh dusta semata-mate!



Kau sebarkan cite kat kawan2 aku..
Sampai kwn2 aku tanya aku dlm kuliah hr neh..
Tak thn dorg ty :
'Eyh wanie,towl kew ko pnh nek moto ngn dye?'
'Towl kew ko antara pompuan2 yg jd mangsa dye dulu?'
'Dye ckp ko pnh antara pompuan2 @ awek dye dulu'
*(Dye 2 merujuk kpd mamat saiko tersebut)*




Ha??!! Hotakkk kau! Watdehel!


Weyhhhh,dgn chenta haty aku pun aku kua nek kete, tak nek moto, takkan dgn kau aku nk kua nek moto lak?

HELLO!!! Kau egt aku ape? Suke2 ekut laki mane2 nek moto sume?
Pastu mcm2 lagi kau ckp.
Kau ckp aku melayan kau lar ape-lah!

Weyh,nk ty sket? Klw aku jumpe ko dulu pun ats sbb keje kn?
Tuh pun bukan berdua dgn ko,berteman oke!
Asal kau sebarkn cte cm2?
Nk tunjukkan yg kau playboy?
Aku peduli hape kau playboy ke ape,yg aku tau,aku tak pnh melayan kau,tak penah nek moto ngn kau,apetah lg nk kapel ngn ko ke ape kew!

Kau nk aku cite kat org lak kew,ko merayu2 kat aku dulu sampai menangis2 tuh?
Kau nk kew?!
Kau nk kew aku busukkan name kau mcm kau busukkan nama aku?!



Dulu aku dh ckp bek2 ngn ko kn..
Dh terangkan sume..
Dh ckp sume dh..
Yg tetibe nk busukkan nama aku pahal?
Kau mmg mamat saiko-lah!
Klw kau nk tahu,aku mmg marah towl neh!


Pasni jgn harap kau tegur aku kew ape kew aku nk pandang kau apatah lg jwb teguran kau 2!
Lantak ah org nk ckp aku sombonk kew,mcm bagus kew,belagak kew.
Janji nama aku tak busuk!
Yg aku tahu aku tak nak lgsg ade pape kaitan dgn kau!
Kau jgn nk kacau hidup aku lg!
JGN KACAU HIDUP AKU LG!
BERSIHKAN NAMA AKU LEK!
DGN APE CARE SKALIPUN!
Klw tak,kau tanggung-lah dose sebarkan fitnah tuh oke!


Tu lah,ckp bek2 pun susah,jd jahat pun susah..

Nsb bek ade gambo kat bwh neh,tgk dye sejuk la aty sket cz dapat senyum lek.AHAHAH~




No comments: