Tuesday, November 11, 2008

Sape kate pompuan n laki tak ley jd kwn bek??

Mitos : Lelaki dan perempuan tidak boleh berkawan baik...
Fakta : Boleh laaaa,sape yg ckp tak bley plak..

#Aku ade beberapa kwn baik...
#Antara mereka aku ade 2 owg kwn bek dr berlainan jantina dgn ku [Lelaki]..
#Berikowt adalah mereka berdua :


>>>FENDY<<<



>>>ADLI<<<

#Tidak towl mengatakan laki n pmpn xley jd kwn bek..
#Sebab aku jue ade kwn bek laki...
#Mereka sentiasa bersama ketika aku susah n senang..
#Fendy lak suke bwk aku jln2 tym cuty ngn kereta nye yg besh 2..ahah~[Mashehhh]
#Aku syg kawan2 aku...trutama kwn yg diisytiharkan 'kwn bek' oleh aku 2..hehe
#Jutaan terima kasih kpd kwn bek aku yg tak putus2 menyokong aku dr dulu-now [cm bg ucapan laks~]

*Cmne xm aku td? Jwpnnye 'hentam saja laaa labu' ahah~tawakal....

No comments: