Saturday, November 15, 2008

Berjalan-jalanan menghiborkan haty bersama rum8 terchenta n kamarul~



Hr Rabu br2 neh aku tlh kua ngn rum8 ku...wlupn kami lom abeh final xm lg,tp kami dgn slumbek kua kunun2 cm dh abeh xm...bkn ktowg jek,kompem ramai lg dak len wt cenggini...tak g mane pn,g quensbay sudey...plg menyayat aty,kt quensbay neh takde pusat karoke,maka aku tak ley r nk release kn tensen ngn berkaroke~hoho...

Owh ye,lupe lak nk ckp,hanis ty ak, 'Ley x klw ak nk ajk kamarul?'..lalu ak pn mnjawab,'Sukaty ko leee hanis,aku tadehal'...tp terpk gak,nk kew kamarul yg pemalu gle tuh ikowt kami berdua? N ak pn kagum + terkejowt + terlopong mulut apabile dye menyatakn ingin ikowt kami tanpa dtemani laki len..[Bio towl mamat neh? Brani kew dye nk ikowt ktowg neh??] Hanis telah awal2 mengigatkan aku supaya tidak membuli kamarul nt..ahah ak pn membalas pd hanis,'Aku tak janjiiiiiii'..Hahaha kerane ia adalah sesuatu yg sgt menyeronokkan,menghibor dan menggirangkan haty apabile dpt membuli kamarul yg pendiam lg pemalu tersebut..Hee~

Kami pegy jln2 jek...soping2...[Abeh bejuta2 dwit aku wlupn niat asal nk g jln2 jek,Damn!]..Ak li kasot laa,wallet laaa,magazine laa,innershine laa,surat khabar laa dan bermcm2 lg.. [Lek bilik kire dwit tgl bp sen jek,adehhhh]..Nsb bek ade ptptn,maka ptptn pd ketika ini adalah penyelamat aku...so sekalung trime kaseh d ucapkn pd ptptn...hahah~

Kami mkn tghr brsm2 d foodcourt...Dan pd ms e2 aku tlh membuli kamarul dgn brtanya brmcm2 jenis solan secare berterusan tanpa henty kpd kamarul [Yess! I like~ahah]...Ak saje jek nk kasi mamat tuh bukak mulut sket n ak berjaye...pas dh jln2 [Asek aku jek msk mcm2 kdai n m'beli-belah,dak 2owg tuh ekowt jek jd bodyguard,ape laaa],kami ke tepian pantai berhadapan dgn mall tersebowt..

Owh lupe lak,tym aku kat kdai buku [Borders],ak tgh khusyuk belek2 buku politik,tbe2 aku d sapa oleh seseowg...'Muke u sgt mude laaa...brape umo u?'...Aik terkejowt,pahal lak tbe2 neh...Lantas ak menjawab [Yg tego tuh ahmoi cine]..Pas dh borak2 [dye friendly gle,pelik ak],dye mtk no fon..ak pn bg laa tanpa mengesyaki ape2...pas2 ak nk blah dye tak bg...pahal lak minah neh..dye ty ak abeh xm ble,then ak ckp,dye membals, 'Aiyaa nt tak bley laa nk jumpe u lg diz wik'...???? Ak rs hairan lg tp aku membiarkn shj n meminta izin utk blah...

Slps bbrp minit ak blah,ahmoi neh [Nm dye Fion] msg aku...ckp nice 2 meet u laa,bla bla bla...N dye ckp 'U sgt cute n sedih lor tak dpt jumpe u lg diz week,u dh nk lek selayang dh'...Ak lantas berty pd hanis,'Hanis asl cm pelik ahmoi neh ha?'...Hanis hy ckp,'Tah laa,ak pn tataw'..Ak cm dh risau cz ahmoi neh len mcm jek...lantas aku tidak mereply msg2 beliau yg seterusnye..[Bkn sumbunk,tp aku takowt doi...aku neh perempuan sejati..ahaahah~]

Berikowt adalah beberapa gambo yg sempat d ambil oleh kami ber3 ketika kua bersm n as kenang2an :


[Hanis + Kamarul]


[Kami bwt sticker photo]



[Kami adalah rum8]


[Aku dan Jmbtn Pulau Pinang]


[Angen sepoi2 bhase]


[Candid Kamarul]


*Akher kata aku gumbire kua brsm mereka wlupn dwit ak abeh dgn byk...Takpe,bak kate owg,dwit ley cr,ptptn ley masukkn heheh tp kenangan kekal spnjg zaman..Hoho~

No comments: