Saturday, November 22, 2008

Jiwe keterharuan~

Merujuk kpd title d ats,berikowt adalah penyebabnye... :

Puisi d bwh d tuleh oleh shbt bek ak yg dtuju khas utk ak:
[Ma@yunk@seng@nur sengkang[-] atiqah ahah~]




ma aku harap ko tak majuk ngn aku lagi...luv u ma!!


ma
dari dulu kite bersama..
gelak tawa, amarah yg kita curahkan bersama..
hanya kesilapan yg kecil
aku kau ketepikan..cewah hahha
aku tau itu salah ku ma tapi aku memohon seribu pengampunan dr mu


ma
walaupun kite berjauhan
ko di utara aku di barat
tapi kite masih dapat berhubung menanya kaba
skali skale kite kutuk mengutuk
ko marah aku,
aku marah ko.
aku kutuk u ko
ko kutuk u aku
tapi aku tau walaupun begitu kasih kite begitu utuh
sehingga tidak boleh dipisahkan lagi


ma
ko la sahabat aku dunia akhirat
aku minta maaf atas segala salah kate yg terlanjur
laen taun aku buat lg hahha
ma aku siyes ni
aku sayg ko ma!!
hanya kite berdua je yg masih lagi berhubung
yg laen sume dah buat hala tuju sendiri..
moge hubungan kite berkekalan k?
tapi ma jagn kite sampai bermadu plak dah la
hahhah sepertimane yg kite janji waktu skolah menengah dulu

*aku begi2 terharu ma..ahah~Nway mulut jg r weyh...aku tkmo ade madu doi! ahah lgpn mu nk kew eddy aku tuh? yelaa sp laa beliau nk d bndingkn ngn mu..bgai enggang dan pipit~cewahhhh....ahah~Tambahan : AKU SYG KAMU JUE~ eheh

No comments: