Monday, November 17, 2008

Hohoho final xm udah abeh!!



Mood ketika ini>>Girang,gumbira,bahagia,lapang,hepy,senyum2,sengeh2.. :)

Hr neh [17/11/08] xm dh abeh! Tersirat : Ma,aku abeh xm dulu dr ko~ ahahha...~Laz paper ialah TITAS...sume ojektif so sume hentam ahah..Takde r sume,ade gk r jwb ngn yakin diri n sungguh2...Hee~

Jap jek dh abeh 1 sem..1 sem yg penuh suke n duke...Penuh ngn kenangan yg bg aku manis wlupn pahit + masin...Hanya aku,dye n Tuhan jek taw...Cewahh ayat tak hengat,ahah~

My famly otw kowt dtg cni..Tp tak lek KL hr neh pn,sok kowt br lek...Stay kt Vistana dulu... Tersirat : Ma,mak aku dtg amek aku taw! Ko tak ley menghina aku lg dgn mengatakan aku berhrp kat pakcik driver bas lg..Hik~

Windu kat ank2 buah ku...Huhu InsyaAllah jap g ley jumpe kerahhhhh~~ahahah mish sgt kt dye...Mak ckp dye dh pdai merangkak dh now..Huh merangkak dh tp gigi tak tumbuh pn lg..PELIK towl...2 r Liza,owg dh pesan dh tym pregnant dulu minum susu,neh takmo,kn ank kamu tak cukup kalsium tuh,2 yg lmbt tmbuh gigi tuh..ahah...Like mother like daughter r kn,kompem gigi rapuh cm Liza gk nt..Kehkeh...

Pewot dh bekeroncong,maw mkn~ Pas2 nk tdo..Hoho dh tataw nk wtpe kn..Nk bc buku xm dh abeh,kn ma kn ma?? Hahah...Ma teroskn perjuangan ko yg lom selesai 2 lg k...


Ye2 lg 1,tak sabo nk pulang beronggeng + jumpe chenta aty ku...misyu so much dear~Lalala

No comments: